仦塮-古娘

Soulstorm - Patrice

so ho

存档灵魂:

Soulstorm
灵魂风暴


【歌词】


Now we're walking down an alley
No I'm talking spiritually
We got one eye on the future
And the other on our money
And all our feeling goes dead
When we switch on that channel
So over fed with the terrible flannel
Try to switch off my head
Use my soul instead
So I'll get ahead of these things
现在我们走进一条胡同
我不谈论精神上的
我们一只眼望着未来
另一只盯着钱袋
我们的情感冷若冰霜
当我们走入这不归路
依靠破衣烂衫裹身取暖
尝试着转变思维
用我的灵魂替代
之前我挖空心思想获取的。

I said
There's a soul
Soul
A soulstorm everywhere
It's a everywhere
Everywhere
A soulstorm everywhere
我要说
有灵魂存在
灵魂
灵魂风暴席卷
任何角落
无处不在
灵魂风暴席卷任何角落。

I was taught that talk is cheap
And I have learned that love is deep
God gave me my soul to keep
So I talk love a whole big heap
And I will not point a finger
For it is timeless and will linger
I keep my own words down so I won't drown
Repeat one more time and don't hinder
我学会了,言语是廉价的
我知道了,爱是深厚无比
上帝给了我灵魂守候
所以我要大说特说爱
我不会责怪
它无时不在,挥之不去
我想把我想说的说出,我不想窒息死
千遍万遍的大声疾呼,穿越万水千山。

There's a soul
Soul
A soulstorm everywhere
It's a everywhere
Everywhere
A soulstorm everywhere
有灵魂存在
灵魂
灵魂风暴席卷
任何角落
无处不在
灵魂风暴席卷任何角落。

There's a soul
Soul
A soulstorm everywhere
everywhere
everywhere
A soulstorm everywhere
有灵魂存在
灵魂
灵魂风暴席卷
任何角落
无处不在
灵魂风暴席卷任何角落。

Some people might be wondering
Is his head in the clouds and no ground under him
What the so and so's he on about
So I'll just break it down down (no doubt)
有些人可能会质疑
他的头脑被云山雾罩,他的脚下失去坚实大地
为何会如此这般思考
我就是要消除这疑虑(毫无疑问)

I got up out of bed one misty morning
Found myself sitting there and brainstorming
About how to be true without being corny
Do some soulsstorming
Must be the benefit of the global warming
I realised that there ain't no harm in
Planting soul and a little farming
Do some soul farming
Soul
雾气笼罩的清晨,我从床上爬起
发现自己呆坐在那里,头脑袭来风暴
如何去面对残酷现实,而不萎靡不正
让灵魂卷起风暴
温暖世界,温暖自己
我意识到这毫无害处
种植灵魂和多些耕耘
种植灵魂
耕耘灵魂。

There's a soul
Soul
A soulstorm everywhere
It's a everywhere
Everywhere
A soulstorm everywhere
有灵魂存在
灵魂
灵魂风暴席卷
任何角落
无处不在
灵魂风暴席卷任何角落。

There's a soul
Soul
A soulstorm everywhere
It's a everywhere
Everywhere
A soulstorm everywhere
有灵魂存在
灵魂
灵魂风暴席卷
任何角落
无处不在
灵魂风暴席卷任何角落。

There's a soul
Soul
A soulstorm everywhere
It's a everywhere
Everywhere Soul
A soulstorm everywhere
有灵魂存在
灵魂
灵魂风暴席卷
任何角落
灵魂无处不在
灵魂风暴席卷任何角落。


评论

热度(6)